فصل خوب کودکی

سرگرمی مادر و دختر 1

1393/4/4 20:38
نویسنده : لیلا
267 بازدید
اشتراک گذاری

علاوه بر همه ی اسباب بازی هایی که پرنیان داره و اسباب بازی هایی که میشه از بیرون خرید،ترجیح میدم هر از گاهی بعضی سرگرمی ها رو خودم با مشارکت پرنیان درست کنم

مثلا اگه نیاز به چسب زدن داره کمکش میکنم چسب بزنه ، یا میگم کاغذ رو بده به مامان و ...

برای همین اسم این قسمت رو گذاشتم سرگرمی مادر و دختر .

این روز ها میخام رنگ های مختلف رو به دخترم یاد بدم

از   http://kizclub.com/colors.htm یک سری صفحه برای هر رنگ پرینت گرفتم (از هر کدام دو عدد )

یک سری رو رنگ کردم و روی مقوا چسباندم (برای موندگاری بیشتر) ودورش رو بریدم

 

 

و یک سری رو بریدم و روی مقوای مربوط به همان رنگ چسبوندم

 

 

که شبیه پازل بشه

 

 

 یکی دیگه از سرگرمی این روز ها بازی حافظه است ، (یکی از بازی های شیچیدا که از خواندن در چند سایت و وبلاگ  دستگیرم شد )

روی یک مقوا چهار در کشیدم (در اصل شش در است)و از سه طرف با کاتر بریدم که بشود باز و بسته کرد

 

 

یک سری عکس از مجله و اینور واونور جمع کرده بودم و دورش رو بریدم و روی یک سری مقوا با سایز 5 در 5 چسبوندم

 

 

زیر هر در یک عکس میگذارم و بعد از بستن همه ی درها از پرنیان میخوام بگه مثلا ببعی پشت کدوم دره؟

یه سرگرمیه دیگه،با پارچه(پارچه که ریش نشه و یه کم ضخیم باشه،من از پارچه عروسک سازی و دستمال آشپزخونه که همه جا میفروشن استفاده کردم) و دکمه درست کردم 

یه سری اشکال هندسی با رنگ های مختلف بریدم و وسطش رو شکاف دادم

 

 

یه نوار باریک بریدم و دو سرش رو دکمه دوختم 

با کمک خودم پرنیان اشکال رو وارد نوار میکنه.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سحر
31 تیر 94 3:54
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
لیلا
پاسخ
ممنونم
نازگل
1 مرداد 94 9:29
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!