فصل خوب کودکی

روند دو زبانگی پرنیان بانو

1394/2/1 22:10
نویسنده : لیلا
323 بازدید
اشتراک گذاری

از آبان 93 شروع به آموزش زبان دوم یعنی انگلیسی به پرنیان کردم

که در روند آموزشم  گروه مجازی سایت مادران امروز  همراهمون بود و به روش غیر مستقیم و فقط با بازی  آموزش داشتیم

از پیشرفتش خیلی راضی بودم و خیلی زود شروع به حرف زدن کرد با  جمله  سازی

از آبان تا اواخر بهمن یه وقفه یه ماهه هم( به دلیل اتفاق بدی که برامون افتاده بود  ) افتاد ولی با این حال در آزمونی که آخر بهمن از طرف سایت گرفته شد پرنیان به مرحله بعد رفت و اولین آزمون زندگیش رو به بهترین شکل پشت سر گذاشت و از طرف سایت لوح تقدیر دریافت کرد

 

پسندها (1)

نظرات (2)

ĸoѕαr
2 اردیبهشت 94 21:35
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان روژینا
28 اردیبهشت 94 17:26
خیلی جالبه هزار ماشالاعزیزم میشه بیشتر راهنماییم کنیدوست دارم منم به روژینا از این طریق زبان اموزش بدم
لیلا
پاسخ
میام پیشتون