فصل خوب کودکی

تولد دو سالگی

1393/4/9 16:53
نویسنده : لیلا
168 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین پست مستقیم من در نی نی وبلاگه

تا اینجا از وبلاگ قبلی که در بلاگفا بود انتقال دادم

مدت زیادی ننوشتم،تو این مدت اتفاقاتت زیادی افتاده که یکی از اون ها تولد دوسالگی پرنیان بود.

دو تا تولد شمال گرفتیم،چون تعداد زیاد بود و عید و ... نشد که یه تولد باشه و بنابر این یه تولد خونه مامان من و یه تولد خونه مامان همسرم گرفتیم:)

و اما تولد اصلی روز 17 فروردین بود که خونه خودمون یعنی اهواز گرفتیم

و چون تا اون موقع فقط یه دوست خوب داشتیم و تولد دخترگلشون ما اهواز نبودیم واسه همین این تولد هم تولد پرنیان بود و هم تولد هستی جان

 

زحمتت تزیین با دوست خوبم مرضیه جان بود

 

 

 متاسفانه تو همه ی عکسام هستی جون سرش پایینه

 

 

به پرنیان میگیم چند سالته؟

میگه:  دو لاس(یعنی دو سال خندونک)

پسندها (3)

نظرات (6)

تبادل لينک
9 تیر 93 20:55
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---
شادی
9 تیر 93 21:01
مبارک مبارک مبارک.
لیلا
پاسخ
آمنه
10 تیر 93 16:01
مامان مبینا
13 تیر 93 15:15
عزیزم تولدش مبارک باشه...این دوتا شهر بودن خانواده ها برای بچه ها حسابی خوب میشه...ما هم تا حالا همیشه دوتا تولد داشتیم... عاشق پو هستم چه انتخاب قشنگی
لیلا
پاسخ
اره کلی خوش به حالشونه اینجوری مرسی گلم
نیکو مامان محمد امیر
17 تیر 93 22:17
تولدت مبارک خانوم گل راستی دخترت به شدت شبیه یکی از دوستای دوران دبیرستانمه بوووووووووووووس
لیلا
پاسخ
مرسی عزیزم جدی؟ جالبه
فهیمه
26 تیر 93 14:31
عالي بود.تولدش مبارك. ليلا جان من يه گروه درست كردم توي واتس اپ,اموزش خلاقانه كودك اگر دوست داشتي عضو بشي خصوصي توي وبلاگم شماره موبايلت رو بذار برام.
لیلا
پاسخ
حتما عزیزم، ممنون