فصل خوب کودکی

خواب و بیداری

1394/3/22 17:06
نویسنده : لیلا
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

ساعت 5.50 دقیقه صبح ، میرم تو هال . همسرم رو مبل لم داده و مسواک میزنه 

میرم پیشش روی مبل لم میدم ، با یه دست مسواک میزنه و با یه دست موهای منو نوازش میکنه

 

میره سرکار ،درو میبندم

بعد از مدت ها نماز می خونم ، و به خاطر همسر خوب و دختر سالمم خدارو شکر میکنم

یه سر به لوبیاهای تو گلدون میزنم 

یه سر هم به زیبای خفته در اتاقش

دوباره می افتم رو تخت ،آهنگ آبرازمه از خولیو ایگلسیس رو میزارم 

میرم تو فکر ... با این آهنگ اونقدر ارتباط برقرار می کنم که دلم می خواد از نزدیک خواننده رو ببینم

باهم شام بخوریم ،به این فکر میکنم ما بریم خونشون یا اونا بیان یا اصلا بریم رستوران

دلم میخواد بدونم به چیا فکر میکنن،سبک زندگیشون چیه ،دلم میخواد با فرهنگ های دیگه آشنا بشم 

باهاشون معاشرت کنم 

دلم میخواد یه خونه ویلایی بزرگ بخریم تو شهر خودمون ،دلم میخواد بچه های زیادی داشته باشیم 

تو تراس بزرگش ،یه میز چوبی بزرگ باشه برای خیاطی من 

بچه هامون بیان و برن ، یکی درس داشته باشه ،یکی پای تلویزیون،یکی هم مشغول کار دیگه ،من و رضا هم تو تراس کباب درست کنیم ...مهمون زیاد بیاد خونمون ...

.

.

.

به کلاس زبان فکر می کنم ، به پنکیکی که بعد از بیدار شدن دخترک  باهم درست می کنیم ،به ...

دوباره سعی میکنم بخوابم

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان مبینا
23 خرداد 94 16:11
لیلا جون ایشالله هر ارزویی داری براورده بشه وخدا نگه دار دخملی واقای همسری باشه
لیلا
پاسخ
ممنون عزیزم ، همچنین
مامان روژینا
24 خرداد 94 8:34
ای جوووونم چه مامان باحالی
لیلا
پاسخ
مامان روژینا
24 خرداد 94 8:37
عزیزم مرسی که بهم سرزدی و اطلاعات دادی به سایت سر زدم ولی از بس سرم شلوغه نتونستم خوب مطالش کنم یعنی چیزی دستگیرم نشد! روشهایی رو که گفتی سعی میکنم استفاده کنم فقط یه موردی که هست اینه که روژینا هنوز صحبت کردنش کامل نشده یعنی نمی تونه کامل جمله بندی کنه و منظورش رو با کلمات بهمون می رسونه. الان برای آموزش بهش زود نیست؟ میشه بازم راهنماییم کنی! عاشقتم
لیلا
پاسخ
سلام ، عزیزم ، بهتره صبر کنی حرف زدن فارسیش کامل شه ، عجله نداشته باش
مامان رويا
26 خرداد 94 11:24
خيلي خوبه كه وقتتون روصرف ياددادن زبان به دخترتون ميكنيدرزوهاي قشنگيه ولي همينكه چيزاي خيلي زيادي توزندگيمونه كه قبلاارزوشوداشتيم وداريم خيلي خوبه
لیلا
پاسخ
ممنوندقیقا همینطوره ، آدم به آرزو زنده اس، با امید رسیدن به آرزوها
مامان مبینا
27 خرداد 94 15:07
لیلا
پاسخ
مامان مبینا
7 تیر 94 1:33
گل واسه دوست گلم لیلا جون
لیلا
پاسخ
ممنون عزیزم